Julafton började för mig med beachen ca. 4 timmar. Sedan blev det lunch (thaimat). En vilostund på eftermiddagen. På kvällen åkte jag till Pattaya och hittade ett bra ställe för att äta min ”julmat” som bestod av T-bone steak 400 gr. med Roquefort sås, sallat. Förrätten var vårrulle med nam tim. Nu är jag så mätt att jag får lägga mig och titta på TV. God Jul.
Du kanske också gillar
Pattaya International Fireworks Competition 2013 nov 29-30
30 november, 2013
Heldag på Ramayana Water Park
20 oktober, 2017
Fisk- och skaldjursmarknad.
21 december, 2013