Under Vietnam kriget grävdes dessa tunnlar som användes flitigt, t.o.m. skolor, sjukhus, kök och allt som behövdes fanns där i tre nivåer över 200 km. Jag har gått 40 meter, svårt då de är smala och bara 1,20 meter höga. Mycket intressant utflykt. Ni kan läsa mera på Internet om intresse finns. Jag har aldrig förut hört talas om dessa tunnlar. Googla på Cu Chi Tunnels.
Du kanske också gillar
Julstämning 2015
24 december, 2015
Pratamnak Hill utsiktsplats
30 oktober, 2013
Pattaya Countdown 2014
25 december, 2013